Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тя се обучава, но когато не е регулирана добре прави проблеми. веднъж държи обороти, друг път пропадат. Даже на място като изфорсираш и падат първо малко под 800 и тогава се стабилизират. Като навих леко винтчето си падат и не мърдат. И на климатик се зори нещо със стабилизирането. Тя сега е добре, но просто исках малко да се разисква това
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Тя се обучава, но когато не е регулирана добре прави проблеми. веднъж държи обороти, друг път пропадат. Даже на място като изфорсираш и падат първо малко под 800 и тогава се стабилизират. Като навих леко винтчето си падат и не мърдат. И на климатик се зори нещо със стабилизирането.
      Първо при нов ТПС пропадане на оборотите става при неправилна калибрация, монтаж или пропуски по въздушните пътища да не споменавам че инжекциона трябва да бъде в перфектно здраве
      А на климатик тц не позна клатенето е от това че инжекциона повишава оборотите само тогава когато компресора е с включен съединител и така си представи ква лудница му е на екуто да се съобразява с перката, с компресора, с товара на мотора, и с твойто всеки път изненадващо подаване на газ
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Първо при нов ТПС пропадане на оборотите става при неправилна калибрация, монтаж или пропуски по въздушните пътища да не споменавам че инжекциона трябва да бъде в перфектно здраве
        А на климатик тц не позна клатенето е от това че инжекциона повишава оборотите само тогава когато компресора е с включен съединител и така си представи ква лудница му е на екуто да се съобразява с перката, с компресора, с товара на мотора, и с твойто всеки път изненадващо подаване на газ
        А какво значи неправилна калибрация? Монтиран е както си трябва. Няма пропуски на въздух. Инжекциона е добре.

        Значи това да има нещо неизправно и дума да не става. Мотора иначе работи много тихо, стабилно. Много пъргавина си има и си му се радвам много Кажи какво имаш предвид неправилно калибриране. Ако искаш и на лично дай. Аз съм ти писал там няколко неща и без това
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          А какво значи неправилна калибрация? Монтиран е както си трябва. Няма пропуски на въздух. Инжекциона е добре.

          Значи това да има нещо неизправно и дума да не става. Мотора иначе работи много тихо, стабилно. Много пъргавина си има и си му се радвам много Кажи какво имаш предвид неправилно калибриране. Ако искаш и на лично дай. Аз съм ти писал там няколко неща и без това
          Офф мразя да пиша романи
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • Адаптация някаква, закачат компа с фирмения им софтуер и правят някакви неща, без адаптация мисля не се получава, навремето се направих на интересен и мислех сам да си сложа мпх и то закова на 4000 об. ходих да му баят и се пооправи. Междудругто си мисля, че и качеството на бензина е от голямо значение, докато си сипвам 98, супер 100 или шел ви пауър, проблеми няма, ако на почти празен резервоар тръсна 95 стой та гледай гасне, не държи обороти.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
              Адаптация някаква, закачат компа с фирмения им софтуер и правят някакви неща, без адаптация мисля не се получава, навремето се направих на интересен и мислех сам да си сложа мпх и то закова на 4000 об. ходих да му баят и се пооправи. Междудругто си мисля, че и качеството на бензина е от голямо значение, докато си сипвам 98, супер 100 или шел ви пауър, проблеми няма, ако на почти празен резервоар тръсна 95 стой та гледай гасне, не държи обороти.
              Споко колега ние сме тия дето им баеме
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Пичове, отдавна следя тази тема и виждам достигнахте до успех - решихте всеобщия проблем на ТS- клатенето на празен ход.
                Днес и аз реших да го разглобя това МПХ и какво видях: Всичко е добре проектирано и изпълнено с изключение на връзката между посояннотоковото моторче и червяка. Тази механична връзка беше с голям радиален луфт (около 15-20 градуса) и не е сигурно дали този луфт е още при произвеждането или в последствие се е получил. Разглобих и потенциометъра , който се оказа два омически потенциометъра - единият явно дава инфо колко е завъртяна дроселовата клапа от жилото а другият дава информация за празния ход . И двата са направени доста надеждно в хермитичен отсег и с перфектни четки. Само почистих със спирт графита и го затворих. Накрая реших с нагрят поялник да нагрея механичната връзка между оста на моторчето(което не е стъпково а обикновенно постояннотоково реверсивно моторче) и червяка за да отстраня радиалния луфт и затворих МПХ-то. След сглобяване на МПХ-то и останалите свалени елементи реших да запаля и да видя ефекта. Не повярвах но всичко беше ОК , все едно бях с нова кола от магазина.

                Comment


                • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                  Пичове, отдавна следя тази тема и виждам достигнахте до успех - решихте всеобщия проблем на ТS- клатенето на празен ход.
                  Днес и аз реших да го разглобя това МПХ и какво видях: Всичко е добре проектирано и изпълнено с изключение на връзката между посояннотоковото моторче и червяка. Тази механична връзка беше с голям радиален луфт (около 15-20 градуса) и не е сигурно дали този луфт е още при произвеждането или в последствие се е получил. Разглобих и потенциометъра , който се оказа два омически потенциометъра - единият явно дава инфо колко е завъртяна дроселовата клапа от жилото а другият дава информация за празния ход . И двата са направени доста надеждно в хермитичен отсег и с перфектни четки. Само почистих със спирт графита и го затворих. Накрая реших с нагрят поялник да нагрея механичната връзка между оста на моторчето(което не е стъпково а обикновенно постояннотоково реверсивно моторче) и червяка за да отстраня радиалния луфт и затворих МПХ-то. След сглобяване на МПХ-то и останалите свалени елементи реших да запаля и да видя ефекта. Не повярвах но всичко беше ОК , все едно бях с нова кола от магазина.
                  Покарай една седмица и после пак сподели дали се е оправило или не обикновено след разни намеси има подобрения в началото но след адаптация на компа към новото положение на дросела много често нещата си идват по старому
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • Интересното е че след ремонта на МПХ-то с поялника, не само спря клатенето но и вече не забива муцуната при студен мотор .... и вече харесва и А-95....

                    Comment


                    • Браво. Дай боже все така да е!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                        Интересното е че след ремонта на МПХ-то с поялника, не само спря клатенето но и вече не забива муцуната при студен мотор .... и вече харесва и А-95....
                        В 95% от случаите, МПХ е виновника за проблемите! А правилната адаптация е ключът към успеха.

                        Comment


                        • Вече няколко дни карам със смененото МПХ и имам някои наблюдения. Първо, като е студено времето, а то беше, мотора пали без проблем, второ оборотите на място изобщо не клатят и с форсиране и без нямат проблем. Обаче има едно мааалко НО, когато се движа с около 60 км освобождавайки от скорост стрелката пада плавно и лекичко пропада до 800-850 оборота след което се стабилизира на 1000. Ако карам обаче не магистрала и се движа със 120-130 км този проблем не съществува- освобождавам от скорост и стрелката плавно стига до 1000 и се заковава. Попитах майстора които ми оправя колата и той предположи, че е от някакъв клапан след или преди дросела не разбрах точно, но проблема е толкова нищожен, че не си заслужава да се човърка. Та въпросът ми е все пак как е при вас?
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • Клапанчето след дросела. Както и маркучите към капака на клапаните и самия капак вътре трябва да се почисти ако има налепи от масло. Понеже пружинката му обаче с времето може да се е уморила ти препоръчвамд а си набавиш нова. При някои които съм сменял се оказва, че новата е с около милиметър, два по-висока. Това клапанче щом върнеш педала на газта пружинката го отваря. Натиснеш ли вакума го затваря. С по-високата пружинка клапанчето се отваря повече.

                            Но ако проблема е другаде ще имаш подобрение точно 5 минути. Докато ЕКУ-то се адаптира и отново не се върне всичко по старо му.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Клапанчето след дросела. Както и маркучите към капака на клапаните и самия капак вътре трябва да се почисти ако има налепи от масло. Понеже пружинката му обаче с времето може да се е уморила ти препоръчвамд а си набавиш нова. При някои които съм сменял се оказва, че новата е с около милиметър, два по-висока. Това клапанче щом върнеш педала на газта пружинката го отваря. Натиснеш ли вакума го затваря. С по-високата пружинка клапанчето се отваря повече.

                              Но ако проблема е другаде ще имаш подобрение точно 5 минути. Докато ЕКУ-то се адаптира и отново не се върне всичко по старо му.
                              От това клапанче ми играеха оборотите. Сложих му едно уплътнително пръстенче вътре защото и пластмасата се е износила и оборотите заспаха. Сека съм поръчал коплектче за него. Пружинката ако я разпънеш може да започнат да ти играят оборотите на празен ход

                              Comment


                              • Колеги Алфисти, имам отскоро Алфа 156 2.0 TS с газов инжекцион от Италия. Машинката работи много добре, но и аз имам това проблемче с променливите обороти на свободна, след като прочетох обстойно всички мнения по въпроса стигнах до извода за мен, че ако проблема не е сериозен е по-добре да не се пипат оргиналните чаркове. При мен проблема е еднакъв на газ и на бензин, когато е студена работи стабилно на 1200 рпм. като се постопли леко е възможно да започне да варира, когато се загрее варира по рядко, като спреш на свободна или на празен ход в движение.

                                Наскоро заредих до горе резервоара с бензин 98 от Лукойл и сложих добавката на Лики Моли (Инжекционсрейнигер), след 150 км извънградско мога да кажа, че стабилизира по-често оборотите на свободна, като варира съвсем леко между 850-950, едва доловимо. Тоест има подобрение. Струва 12 лв, мисля че не е лоша идея да се пробва. Тоесто проблема понякога е комплексен и е въпрос на цялостна подръжка на двигателя. Освен това на диагностиката когато я купувах имаше ламбда сонда за смяна.

                                Моля за мнение от някой по-старши Алфист, струва ли си да я сменям (ламбдата), след като колата работи добре, с изключение на товоа малко неудобство с оборотите. Само веднъж ми светваше инжекцията на таблото, но тогава бях със старо масло за смяна, не знам дали би могло да има връзка, но от както смених рмъци и масло, вече не е светвала да чукна на дърво. Тогава не ми работеше и термостата като хората и двигателят истина в движение ... може това да е объркало ЕКУто, знам ли. Моля за мнения.
                                Last edited by LPGtiger; d.m.y г., 18:08.

                                Comment

                                Working...
                                X